نوشته شده توسط : fariba ardam

مناطق گردشگری دبی

 

 

مرکز فرهنگی شیخ محمد دبی یکی از مراکز دیدنی دبی محسوب می شود که در سال ۱۹۸۸ در برج بین المللی wind در مرکز Bastakia تاسیس شده و از بازدیدکنندگان تور دبی و مردم محلی دعوت می نماید تا از طریق برنامه های گوناگون این مرکز  با فرهنگ های محلی ،آداب و رسوم و مذهب بیشتر آشنا شوند. در تور دبی تعطیلات پاییز 94 حتما از این مرکز دیدن کنید. در این مرکز برنامه های گوناگونی همچون  تورهای گردشگری، تور مسجد گردی، تور منطقه Bastakia، کلاس های آموزشی و برنامه های مخصوص دانش آموزان و بزرگسالان در تور دبی ارائه می شود. دبی یکی از شهرهای دنیا است که مردم آن جا با فرهنگ و ملیت های مختلفی زندگی می کنند. هدف این مرکز، آمورش تفاوت بین این فرهنگ ها و ملیت ها و هم چنین برداشتن موانع بین آن ها و بالا بردن سطح دانش و آگاهی مسافران تور دبی درباره  آدب و رسوم و فرهنگ محلی می باشد. 

 

 

 

 

یکی از پارک های معروف دبی که ایرانی های مقیم دبی به آن علاقه نشان می دهند  پارک الوصل دبی است. هر چند پارک الوصل از محوطه ای وسیع برخوردار نیست اما یکی از پارک هایی است که بچه ها به آن علاقه زیادی در تور دبی دی 94 دارند. ساعت کاری این پارک ۲۴ ساعته نیست. برای استفاده و بهره مندی از فضای سبز این پارک می توانید همه روزه در تور دبی از ساعت ۸ صبح تا ۱۰ شب به این مکان بروید. البته روزهای تعطیل تا ساعت یک و سی دقیقه شب پارک باز می باشد آماده پذیرایی از مسافران تور دبی می باشد.برای ورود به این پارک نیازی نیست ورودی بپردازید و استفاده از مکان کاملا رایگان است اما رعایت قوانین و ظوابط بسیار مهم می باشد. در ختان نخل اطراف این پارک بر زیبایی آن افزوده اند و به طور کلی پارک الوصل را با انبوه درختان نخل می شناسند.

 

 

 

منطقه بستکیه نام محله‌ای بسیار قدیمی و تاریخی در دبی و امارات متحده عربی  است که بنای این محله توسط ایرانیان مهاجر ازشهرستان بستک در استان هرمزگان ساخته شده است.در تور دبی زمستان 94 حتما از این منطقه دیدن کنید.  محله قديمی بستکيه در مجاور دبی در منطقه بردبی و در خيابان فهيدی قرار دارد. خانه هايی با معماری قديمی، کوچه های باريک و بادگیرهای مرتفع، نشان دهنده زندگی مردم قدیمی دبی است . از این بادگیر ها برای خنک کردن منازل استفاده می شده است. حكومت دبی اکنون در حال مرمت اين محله می باشد تا از آن بعنوان يک دهکده توريستی تور دبی استفاده نمايد . این منطقهای دیدنی که با الهام از شهرهای سنتی عربی و ایرانی طراحی شده فضایی آرام, مجلل و دیدنی برای توریست های تور دبی فراهم کرده است. در این فضاء چند هتل مجلل, چندین رستوران لوکس در سطح بین المللی, سالن کنفرانس و آمفی تئاتر در مجموعه ای زیبا و با معماری بی نظیر کنار هم قرار گرفته اند. بازار مدینه الجمیرا با تلفیقی از معماری بازارهای سنتی ایرانی و عربی ساخته شده است که از دیگر جاذبه های این مجموعه و مورد توجه گردشگران تور دبی برای خرید اجناس لوکس و با کیفیت می باشد. پیاده روی بین کوچه ها و حرکت با قایق های عبره در آبراه ها به خصوصی در شب در این منطقه برای مسافران تور دبی بسیار خاطره انگیز باشد.

 



:: موضوعات مرتبط: تور دبی , , 





:: موضوعات مرتبط: تور دبی , ,
:: برچسب‌ها: مناطق گردشگری دبی,دیدنی های دبی, جاذبه های گردشگری دبی , جاذبه های توریستی دبی , بهترین جاذبه های توریستی دبی , ,
:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: